jueves, 10 de noviembre de 2016

STYLEWE

Hoy os quiero hablar de una nueva página web de moda: Stylewe.

Hace unos días esta firma contactó conmigo para colaborar con ellos con este post.

Stylewe es una página donde encontrarás diseños exclusivos y de calidad de diferentes diseñadores.

Abajo tenéis mi selección, esta vez en inglés también!


Today I want to talk you about a new Online Fashion Shop: Stylewe.

A few days ago this brand contacted me in order to collaborate with them to sponsor this post.

Stylewe is a platform with different fashion designers, clothes with quality and exclusive designs.

Here you have my selection:

This two piece midi dress belongs to TangJie designer, it´s cost 68,60$, I love it!

You can find it here.



This casual coat cost 83,40$, and you can see here 


This one belongs to Yiyiqi,  it´s a pink two piece wool blend dress, 67,20$ , to see more press this link



3/4 Sleeve cotton-blend stand collar elegant shirred Mini dress from Qili designer. It´s cost 68$, and you can find it here.



And the last one, this red cape from Pink Doll, 64,50$, and you have here.



Have a nice day!!!

14 comentarios:

  1. He hecho varias cositas con ellos y me gusta la calidad precio que ofrecen!!!
    Besitos guapa, Emi

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por tu visita Emilia, yo es la primera vez que colaboro con ellos!

      Eliminar
  2. I love this selection very much!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ResponderEliminar
  3. Me encanta la selección que pusiste. Prendas muy estilosas! Bsos!

    www.seunica.com

    ResponderEliminar
  4. Nice selection my dear!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ResponderEliminar
  5. Gorgeous stuff!

    Have a lovely week :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ResponderEliminar